Το σχολείο μας αξιοποίησε την 6η Οκτωβρίου 2014, Ημέρα αφιερωμένη στον Αθλητισμό και τα μηνύματα που μπορεί αυτός να μεταδώσει στα παιδιά, με μια σειρά δραστηριοτήτων. Αρχικά αναγνώστηκε ένα μήνυμα του Υφυπουργού Παιδείας κ. Αλέξανδρου Δερμεντζόπουλου μέσα από το οποίο οι μαθητές/-τριες συνειδητοποίησαν πως οι αξίες που προβάλλει ο Αθλητισμός , όπως η ευγενική άμιλλα, η συνεργασία, η υπέρβαση της διαφορετικότητας, είναι αξίες που πρέπει να προσπαθήσουν να τις κάνουν πράξη στην καθημερινή σχολική ζωή. Επίσης τονίστηκε ότι το σύνθημα «όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι» μπορεί να συμπεριλάβει παιδιά με διαφορετική εθνικότητα, γλώσσα, θρησκεία, τα οποία ενώνονται κάτω από τους ίδιους στόχους που είναι η ευημερία και η πνευματική προκοπή. Από τα ίδια ιδανικά διαπνέονταν και οι δραστηριότητες που ακολούθησαν. Συγκεκριμένα έγινε λόγος για την Ολυμπιακή ιδέα, η οποία γεννήθηκε στη χώρα μας, αλλά συνενώνει τους λαούς όλου του κόσμου. Ακούστηκε ο Ύμνος των Ολυμπιακών αγώνων, ποίημα γραμμένο από τον Κ. Παλαμά και μελοποιημένο από τον Σαμαρά . Από την ιδέα της συναδέλφωσης των λαών περάσαμε στη φιλία ανάμεσα σε διαφορετικές προσωπικότητες, η οποία αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για δύο μαθήτριες της Β' τάξης του σχολείου μας, την Τζιλήρα Παρασκευή και την Ξυνογαλά Ευμορφία, για να μας χαρίσουν δύο ξεχωριστές ποιητικές τους συνθέσεις. Το μικρό αφιέρωμα στην Ολυμπιακή ιδέα ολοκληρώθηκε με αναφορά στον κότινο, το στεφάνι αγριελιάς που κοσμούσε σαν μοναδικό βραβείο το κεφάλι των Ολυμπιονικών, το οποίο ,αν και μοιάζει απλό και ευτελές, αξίζει όσο όλο το χρυσάφι της οικουμένης. Οι μαθήτριες έκλεισαν την εκδήλωση με επίδειξη στεφανιών αγριελιάς κατασκευασμένων από τις ίδιες. Όμως η υπέρβαση της διαφορετικότητας και η συνεργασία για την επίτευξη κοινών στόχων δεν γίνεται πράξη μόνο μέσω του Αθλητισμού αλλά και μέσω των άλλων τεχνών οι οποίες φέρνουν στην επιφάνεια τα ιδιαίτερα ταλέντα των παιδιά. Επομένως με σύνθημα «διαφορετικές φωνές σαν μια» οι μαθητές/-τριες παρακολούθησαν την ταινία «Τα παιδιά της χορωδίας», με κεντρικό θέμα τη θετική επίδραση της μουσικής στα παιδιά ενός ιδιαίτερα σκληρού και απολυταρχικού σχολείου. Η Ημέρα του Σχολικού Αθλητισμού έκλεισε με αθλητικές δραστηριότητες στο προαύλιο του σχολείου, όπου οι μαθητές/-τριες συμμετείχαν σε αγώνες ποδοσφαίρου, μπάσκετ και βόλεϊ, απολαμβάνοντας μια ημέρα γεμάτη γνώση και δράση.